Hiss & diss


TH - Jadu. Tokio hotel har jag fan gillat sen i fyran.

Dom har verkligen bra musik. Och imorn ska jag på konsert i Stockholm. Underbart D:

 

Datorer - Haha, neeerd. Nejdå, men det är faktiskt ngt riktigt bra.

Man kan fan hitta nästan allt på en dator.

Som i söndags. Hade en läxa att jag skulle läsa ut en hel bok. Onkel toms stuga. Och boken är typ 200 sidor. Läste 8 sidor, sen palla jag nte mer.

Men själklart gick det att göra läxan iaf. Googlade ju osv. HEHE, smart Emiliiia.




för stora läppar - Ingen som håller med mig om att det är finare med små läppar en stora ''big mama lips'' ?

Tycker det är skabbigt med stora.

Alltså nu snackar jag verkligen om stora. Som tex kissies, herregud.

Fattar nte hur hon kan vilja ha så?

Alla har olika åsikter. Men jag föredrar häldre små läppar än stora.

 

Att man ska behöva vara pissnördig - Det är en dålig sak gud skapat.

Det är bara en onödig påhittad grej.

Man kan skämma ut sig hur mycket som helst om man blir pissnördig i fel tillfälle.

HAHAHA, störd jag är D:

Men det är ju så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0