Min blogg måste helt enkelt bli bättre.

Sitter & kollar igenom min blogg. Och fyfan vad dåligt den är igentligen.
Vad skriver jag som är så kul?
Ni måste hjälpa mig nu, och säga vad jag ska skriva/blogga om.
Blir skitglad då.
Börjar verkligen tröttna,
för allt blir tråkigt när ngt är dåligt. Ellerhur? ..
Och jag tycker det känns som att min blogg inte är så bra, hehe :D
Ska också fixa en skitrolig design.
Ingen svart, eller vit. Nån med färger typ. Det blir bra.
Aja, pusshej så länge. Och jag hoppas ni svarar nu också.



Saknar sommaren för mycket.


Kommentarer
Postat av: Linda :)

jag tycker den är bra som den är, inte dålig alls :D

2010-03-03 @ 18:45:53
URL: http://lindaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Jens typ

Den är bra men jag tycker du borde ha lite mer meningar om saker liksom lägga ut frågor och kläder osv lite mer saker folk kan tycka om osv you know :)



Peeeace out typ

2010-03-04 @ 14:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0