Ni är ju dumma i huvet.

Jag har vart i hundens sällskap sen jag föddes.
Min morbror som är 35, har hållt på med hundar sen han var liten.
Tror han vet mer än ni.
Seriöst. Det här börjar fan bli löjligt.
Om ngn mer kommenterar ngt om det, så LOVAR jag,
att dens ip kommer jag spärra från min blogg. Alltså så att den nte kan läsa min blogg nå mer. Men skitsamma, nu ska jag göra mig iordning.
Sen ska jag dra till Örebro. Fan vad sköj.
Ska sova där till söndag D:
Btw, jag piercade läppen idag när jag var i ludvika.

Kommer nte uppdatera i helgen. Sorry,
& förlåt för att min blogg är dåligt. Men ser fram emot min nya blogg.
Som kommer blir awwweeesome :D

PUUSSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

hur gammal e du ??

krAm krAm / Linnea

2010-03-09 @ 11:00:30
URL: http://totteismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0