true blood

sitter & lysnar på automatic just nu ._. & har typ världens damp.
säkert för att jag nte sovit nå inatt.
plus sån jävla mensverk.
åh, vill bara dö just nu. och så håller alla på & drygar,
dom har typ tagit ngn tid i ludvika.
ska prata S;
men mår inte dåligt, eller.. vilket som så ska jag nte tid.
plus att den där h*rungen aldrig hör av sig, jävla egounge, ehehe D;

skitsamma.


evelina har hela första säsongen med true blood på sin dator.
så ska börja kolla.
måste vara klar tills onsdag när andra säsongen kmr ut ._.
hah, sure. det hinner ja ju verkligen.
24 avsnitt, ett avsnitt, en timme? D: HUH

en till sak.
vem hejade ni alla på egentligen i paradise hotel?
själv hejade jag på vinnaren.
jackie. är så sjukt avundsjuk på syster :(



rätt långt inlägg, men who cares? :D - jag
HAHA, lol.
sitter & garvar, fan vad cp jag är.

när jag håller på med ett långt inlägg;
jag har gjort en egen spellista på spotify, YEY D:


har nte så mke låtar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0